Пацієнти

«Артеріум» прагне надавати пацієнтам всебічний сервіс, тому ми: 

1

Виявляємо незадоволені потреби пацієнтів і пропонуємо сучасні продукти для їх вирішення

2

Забезпечуємо пацієнтів високоякісними ліками, виготовленими за стандартом GMP

3

Супроводжуємо пацієнтів упродовж всього шляху лікування

Для цього у компанії працює система фармаконагляду

Усі споживачі та медичні спеціалісти мають можливість звернутися у режимі 24/7 до уповноважених осіб з фармаконагляду та надати свої зауваження щодо відсутності ефективності чи побічної реакції на ліки, що реалізує компанія. Ми розглядаємо всі звернення, які надходять, надаємо зворотній зв’язок та, у разі необхідності, впроваджуємо дії, необхідні для запобігання небажаних проявів у майбутньому.

Надати інформацію про відсутність ефективності чи побічну реакцію на ліки, що реалізує компанія можна через форму у бічному меню.

Щоб надавати всебічний сервіс, компанія проводить програми:

Антибіотики за правилами

Приблизно кожна 5 упаковка антибіотиків, яку купують українці, це ліки ТМ «Артеріум»*. Ми є лідером з продажу цих засобів в Україні. 

Пацієнти

Про проблему антибіотикорезистентності та правила застосування антибіотиків дізнавайтесь на платформі за посиланням

*Джерело: аналітична система дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research»

ProDiabet

Щоб допомогти людям з цукровим діабетом організувати здоровий спосіб життя, «Артеріум» створив платформу ProDiabet. Усе наповнення платформи розроблене спільно з лікарями. Скористатись нею можна за посиланням.

Пацієнти

Дякуємо за звернення!

Ваша форма успішно відправлена. Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, заповніть форму на сайті або зателефонуйте нам

Фармаконагляд

Якщо ви маєте будь-яку інформацію про побічну реакцію та/або відсутність ефективності чи небажаний ефект продукту Корпорації «Артеріум», будь ласка, заповніть форму