Пацієнти
«Артеріум» прагне надавати пацієнтам всебічний сервіс, тому ми:
1
Виявляємо незадоволені потреби пацієнтів і пропонуємо сучасні продукти для їх вирішення
2
Забезпечуємо пацієнтів високоякісними ліками, виготовленими за стандартом GMP
3
Супроводжуємо пацієнтів упродовж всього шляху лікування
Для цього у компанії працює система фармаконагляду
Усі споживачі та медичні спеціалісти мають можливість звернутися у режимі 24/7 до уповноважених осіб з фармаконагляду та надати свої зауваження щодо відсутності ефективності чи побічної реакції на ліки, що реалізує компанія. Ми розглядаємо всі звернення, які надходять, надаємо зворотній зв’язок та, у разі необхідності, впроваджуємо дії, необхідні для запобігання небажаних проявів у майбутньому.
Надати інформацію про відсутність ефективності чи побічну реакцію на ліки, що реалізує компанія можна через форму у бічному меню.
Щоб надавати всебічний сервіс, компанія проводить програми:
Антибіотики за правилами
Приблизно кожна 5 упаковка антибіотиків, яку купують українці, це ліки ТМ «Артеріум»*. Ми є лідером з продажу цих засобів в Україні.

Про проблему антибіотикорезистентності та правила застосування антибіотиків дізнавайтесь на платформі за посиланням.
*Джерело: аналітична система дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research»
ProDiabet
Щоб допомогти людям з цукровим діабетом організувати здоровий спосіб життя, «Артеріум» створив платформу ProDiabet. Усе наповнення платформи розроблене спільно з лікарями. Скористатись нею можна за посиланням.
